ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    ניקיון משרדים בהרצליה

    ניקיון משרדים בהרצליה פיתוח

    הרצליה היא עיר במחוז תל אביב שבמרכז הארץ, היא נמצאת רק 10 דקות מתל אביב ונחשבת לאחת הערים היפות והמתפתחות בישראל. בעיר ניתן למצוא כמה מן המקומות היפים בארץ ומה קורה עם עולם העסקים אתם שואלים? הרצליה פיתוח בהחלט פורחת ומתקדמת. בעיר ישנם אלפי משרדים בגדלים שונים המשמשים חברות בכל תחום. מרבית החברות הללו מזמינות שירותי ניקיון משרדים בהרצליה, חלקן מדי יום ואחרות לפי הצורך או טווח זמן ארוך יותר כמו פעם בשבוע למשל. אנו בחברת א.נ שדה תחזוקה וניהול פרויקטים בע"מ מספקים שירותי ניקיון משרדים בעיר ובסביבה ומספקים שירותי תחזוקה נוספים כדי להעניק ללקוח מעטפת מלאה והכול במקום אחד.

    ניקיון משרדים בהרצליה והחשיבות שלהם לעובדים שלכם:

    ניקיון המשרדים הוא מובן מאליו להרבה אנשים אבל לא לכולם. לצערנו הרב נוכחנו בלא מעט משרדים שהריח בהם היה לא נעים, המקום היה נראה כמו משהו שהוא רחוק מאוד ממשרד מסודר והרושם שנוצר לנו הוא לא הרושם שאתם, כבעלי עסק, רוצים שייווצר ללקוחות ולאורחים שלכם. אבל בראש ובראשונה ניקיון המשרד חשוב עבור העובדים שלכם.

    חברת ניקיון משרדים הרצליה

    כמעסיקים אתם צריכים לדאוג לעובדים למקום עבודה נעים ובטוח לעבוד בו. מקום שבו הניקיון הוא אפילו לא שלישי או רביעי בסדר העדיפויות ובמילים פשוטות – המשרד נשאר מלוכלך ומריח ברוב שעות היום ולעתים אפילו במהלך השבוע כולו – זהו מקום שלא בריא להיות בו. מכיוון שהעובדים שלכם צריכים לבלות בו שעות רבות במהלך היום חשוב מאוד לוודא שהמקום נשאר נקי ומסודר.

    חברות ניקיון משרדים בהרצליה

    תדירות הניקיון של המשרד תלויה במשתנים רבים וביניהם: תקציב הניקיון של המשרד, סוג השירותים שאתם צריכים, כמות האנשים המתהלכים במשרד מדי יום ומייצרים פסולת ולכלוך, העונה בשנה, למשל בחודשי החורף המשרד מתלכלך לעתים קרובות יותר בשל הבוץ הנכנס מבחוץ, רטיבות, גשמים ועוד. בסופו של דבר זה נתון להחלטתכם אולם שני סוגים פופולריים של שירותים יהיו משרדים קטנים המזמינים ניקיון פעם בשבוע-שבועיים (אלו משרדים שעובדים בהם עד כמה עובדים לכל היותר). עסקים בינוניים וגדולים ייתכן ויצטרכו שירותי ניקיון פעם ביום. חברות ותאגידים גדולים יותר ייתכן ויעסיקו עובד ניקיון במשרה מלאה למהלך היום כולו. חברת א.נ שדה תחזוקה וניהול פרויקטים בע"מ, היא חברה מהמובילות בארץ, פנו אליה לייעוץ.

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      חברה לשיווק באינטרנט חברה לשיווק באינטרנט