ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    ניקיון משרדים אחר הצהריים

    ניקיון משרדים בשעות הצהריים

    ניקיון המשרד הוא דבר חשוב מאוד, לפחות כמו מתן שירות טוב ללקוח. ניקיון המשרד משפיע באופן ניכר על העובדים במשרד הנמצאים בו שעות רבות, לטובת שמירה על בריאותם ותפקוד תקין שלהם ביום יום וכמובן לרושם הראשוני ללקוחות ואורחים אחרים המגיעים למשרד. אנו בחברת א.נ שדה תחזוקה וניהול פרויקטים בע"מ, מספקים שירותי ניקיון ותחזוקה לבתי עסק רבים בכל רחבי הארץ ומתמחים בשירותי ניקיון משרדים. עובדי החברה הוכשרו מקצועית לעבודה ברמת האיכות הגבוהה ביותר, שימוש בחומרי גלם איכותיים והגדלת ראש בעבודה לשמירה על בטיחות העובדים וביצוע העבודה בצורה הטובה ביותר. החברה זמינה עבורכם לשירותי ניקיון משרדים אחר הצהריים, בערב, בלילה או בשעות הבוקר, בכל זמן שתרצו ובהתאם לצרכים שלכם. לפרטים נוספים והזמנת השירות צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לתת לכם שירות!

    חברת ניקיון משרדים אחר הצהריים – דגשים

    • זמינות – ראשית האם החברה זמינה לשלוח לכם עובדים בהתאם לכמות שאתם צריכים ובשעות שאתם צריכים? בעוד חברה אחת יתאים לה ניקיון בשעות אחר הצהריים חברה אחרת יכולה לדרוש ניקיון בשעות הערב והלילה שהעובדים לא נמצאים במשרד כלל.
    • היקף שירותים – האם החברה מספקת רק שירותי ניקיון או מגוון שירותים במקום אחד שתוכלו לחסוך בעלויות הכלליות של תחזוקת המשרד? האם במקרה של תקלה נוספת כמו בחשמל או באינסטלציה כל שצריך הוא להרים טלפון לחברת התחזוקה והם ישלחו איש מקצוע או שמא צריך לחפש אחר איש מקצוע בעצמנו? לעתים חברה המספקת שירותים מקיפים במקום אחד, תהיה טובה יותר עבורכם.
    • מחיר – כמובן תבחנו את המחיר ביחס להיקף השירות שאתם מקבלים וזה עומד בתקציב שלכם ובציפיות שלכם.
    • איכות השירות – העובדים עושים את עבודתם נאמנה? מה הכימיה של עובדי הניקיון עם עובדי המשרד? האם יש לכם רושם טוב מנציגי חברת הניקיון שמולם אתם מנהלים את השירות?
    • חומרי גלם – האם חברת הניקיון עושה שימוש בחומרי גלם איכותיים או זולים?

    ניקיון המשרד אחר הצהריים או בלילה?

    ניקיון משרדים אחר הצהריים, מומלץ בדרך כלל כיוון שעדיין מדובר בשעות של סיום העבודה עבור מרבית המשרדים ויש פחות אנשים המסתובבים במשרד, מה שמאפשר לעובדי הניקיון לבצע את העבודה בצורה טובה ונוחה יותר. בנוסף ניקיון בשעות אחר הצהריים חסכוני יותר מאשר ניקיון בלילה שכן צריך לשלם לעובדים בהתאם לשכר מוגבר עבור עבודה בלילה. אנו בחברת א.נ שדה תחזוקה וניהול פרויקטים בע"מ, נתאם אתכם את זמני הניקיון הנוחים לכם.

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      חברה לשיווק באינטרנט חברה לשיווק באינטרנט