ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    שירותי ניקיון לארגונים וחברות – זה אנחנו!

    אם הנכם בעלי ארגון או חברה כזו או אחרת, לבטח הנכם מודעים לחשיבות הרבה של ניקיון וסדר בסביבת חלל העבודה. מעבר לכך כי סביבת עבודה מלוכלכת פוגעת בשביעות רצון העובדים ובהתאם גם בטיב עבודתם, סביבת עבודה מוזנחת ומלוכלכת מצטיירת באור שלילי מאוד בעבור אורחים ואנשי עסקים אשר באים לפגישות במשרדי הארגון. על כן אסור להתפשר באיכות  שירותי הניקיון של הארגון. חברת א.נ שדה תחזוקה וניהול פרויקטים בע"מ הינה חברה מקצועית ואיכותית המספקת שירותי ניקיון למשרדים.

    מהם שירותי ניקיון איכותיים ומקצועיים?

    שירותי ניקיון גם בשעות הערב- ישנם חברות ניקוי רבות אשר מספקות שירותי ניקיון בשעות הבוקר המאוחרות או הצהריים בלבד, וכידוע לכלוך וחוסר סדר נצבר במהלך היום עד סופו. משמעות הדבר היא כי כאשר עובדי המשרד יכנסו בבוקר למקום העבודה הם יכנסו לסביבת עבודה מלוכלכת ומטונפת. לכן ישנה חשיבות רבה כי החברה אשר מספקת לנו שירותי ניקיון, תהיה חברה אשר מספקת שירותים גם בשעות הבוקר המוקדמות או שעות הערב.

    עובדי ניקיון מקצועיים- חשוב כי החברה אשר מספקת בעבורכם שירותי ניקיון, תוודא כי עובדיה מבצעים את עבודת הניקיון באופן מקצועי ואיכותי, וכן תכשיר את עובדיה כהלכה.

    חומרי ניקוי איכותיים- חומרי ניקוי זולים ולא איכותיים לא ישמידו את החיידקים והבקטריות כנדרש. לכן עליכם לוודא כי החברה אשר מספקת לכם שירותי ניקיון, משתמשת בחומרי ניקוי איכותיים כנדרש.

    מחפשים חברה המספקת שירותי ניקיון איכותיים?

    א.נ שדה תחזוקה וניהול פרויקטים בע"מ, הינה חברת ניהול ואחזקה המספקת שירותי ניקיון איכותיים ומקצועיים גם בשעות הערב או שעות הבוקר המוקדמות. בנוסף החברה מספקת גם שירותי ניהול ואחזקה לארגונים וחברות, שירותים אלו כוללים תיקוני אינסטלציה וחשמל, ארגון כנסים ואירועים בעבור עובדי הארגון ועוד. לפרטים ומידע נוסף ניתן ליצור עמנו קשר באמצעות מספר הטלפון המופיע באתר.

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      חברה לשיווק באינטרנט חברה לשיווק באינטרנט