ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    מהי תחזוקה מקיפה ומקצועית?

    חברת  א.נ שדה תחזוקה וניהול פרויקטים בע"מ, הינה חברת תחזוקה וניהול המספקת מגוון שירותים בעבור חברות וארגונים, וביניהם: שירותי ניקיון, שירותי הובלות, ארגון אירועי חברה וכנסים, סידור מחסנים, ומגוון שירותי תחזוקה מקצועיים ומקיפים. מהם למעשה אותם שירותי תחזוקה מקיפים שחברת א.נ שדה תחזוקה וניהול פרויקטים בע"מ מספקת? על כך נדון במאמר הבא.

    תחזוקה מקיפה לארגונים וחברות- מספקת מגוון פתרונות

    תחזוקה ותיקון של מוצרי החשמל השונים בארגון או החברה, וביצוע תיקונים כלליים –  בין אם מדובר בתיקון מזגנים, תיקון מקררים, תיקון והחלפת גופי תאורה, טיפול בבעיות מתח וחשמל, תיקונים כלליים כגון תיקון רהיטים, תיקון דלתות וכדומה. חברתנו מספקת את מגוון תיקוני חשמל וכן תיקונים כלליים.

    תחזוקה ותיקון של בעיות אינסטלציה שונות – החברה מספקת מענה מקיף גם לתיקון ותחזוקה של בעיות צנרת ואינסטלציה שונות, כגון נזילות, סתימות בשירותים, בעיות רטיבות בקירות וכדומה.

    צביעת קירות ותיקון סדקים – החברה מספקת מענה מקצועי לעבודות כגון צביעת קירות, תיקון סדקים, טיפול בקילופי קיר ועוד.

    מענה מקצועי – חברת א.נ שדה תחזוקה וניהול פרויקטים בע"מ, מספקת מענה מקצועי הכולל זמינות בכל שעות היממה, כוח אדם מקצועי ומיומן בטיפול אחר מגוון הפתרונות, וכמובן שירות מהיר ככל הניתן.

    שירות מכל הלב

    אנו בחברת א.נ שדה תחזוקה וניהול פרויקטים בע"מ – חברת נקיון למשרדים, עושים הכל על מנת לספק בעבורכם את השירות המקצועי והאדיב ביותר. מבחינתנו כל אחד מלקוחותינו הוא משפחה, ובהתאם אנו פועלים מתוך אכפתיות רבה ומעניקים שירות מכל הלב בעבור כל אחד מלקוחותינו.

    לפרטים ומידע נוסף ניתן ליצור עמנו קשר באמצעות מספר הטלפון המופיע באתר.

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      חברה לשיווק באינטרנט חברה לשיווק באינטרנט